17 February 2009

Org blog aku pon blog..

Cam xcaye jer aku leh trjebak ngan perkare nih.Sbnarnye dh lame dh aku nk terbitkan blogger nie. Cume malas n pikir lau ade ape aku nk wat ngan aplikasi nih?. Pale otak aku pon byk berpikir skang, sampai xde ruang dh nk ltk mane bende yg dpikir tu, aku arap ssuatu yg trlintas dan timbul di minda ak tu lah yg akan di dtulis dn trbitkan di blog aku nie. Sejak 2 menjak ni aku sering memikir sesuatu yg xprnh aku fikir, minat aku mule beralih kearah art&litreture, xprnh2 mmbce serajin nie. Ingin mencube mmbace novel2 yg mngandungi isi yg kompleks (bkn novel cinta melayu ea).. Mende nie tercetus bile aku suke tgok movi2 yg diadaptasi dr novel2 trkemuke. Kebykn movi nie trgolong dlm list feveret movi aku. Aku pon fikir, apekh yg ade dlm minda dorng snhge bole mnghasilkn hasil seni tulis yg boleh meyentuh perasaan pmbace or pnonton. Disbbkn trlalu trpegaruh dgn hasil2 seni dorng otak aku sering berpikir unt try n error mnghasilkn ssuatu sprt itu.

Selain itu lirik lagu juge ade gak pngaruh nye kat aku, antara karya2 lrk lgu oasis, coldplay(42, lost trutamanye), radiohead, laila lounge & byk lagi, lau dhayati n dinilai lrik nye betul2 punyai mksud yg mndlm dh indah sunguh bhase nye. Dgn lirik2 yg tdk mudah difahami scare zahir nie mmbuat kn aku x jemu mndgr nye. Bkn ape aku nie jenis cpt boring, dh boring tngl kn jer. Jd kesimpulan nye korg akn mejumpai ape yg trisi diotak aku diblog aku nie...

No comments:

Post a Comment