07 April 2009

The Who, Pink Floyd and Converse

Hari Sabtu mingu lepas aku kuar jalan2 ngan family aka dak2 umah aku la. Si Omar dh kepingin nk tgok wyang cite Pantas & Garang 4. Ke Seremban dua lah kami sekeluarga. Sampai2 nk bli tiket dh sold out. Tapi entry ni bkn nk cite pasal tu.

Pas tu Emy megajak la ke kedai converse sekejap. Tgh tgok2 skali aku perasan converse The Who and Pink Floyd, adoi tertawan plak. Teros hati ku tak keruan, bayangan converse menjadi igauan. Jadi aku nk mintak pendapat sape2 yg bace entry ni suggest pendapat korang mne satu yg lawa. Lau ikot kn aku nk The Who, psl aku minat band ni.

Beli, tak beli, beli, tak beli, beli, tak beli, beli, tak beli, beli, tak beli, beli, tak beli, beli, tak beli, beli, tak beli, beli, tak beli, beli, tak beli, beli, tak beli, beli, tak beli, beli, tak beli, beli......


p/s: Bajet nk bli beg baru, beg converse aku dh kene ciplak dn dipakai oleh org lain, sblom kene nganjing baik aku tukar, tp hajat nmpak nye x sampai la.. haha..

13 comments:

  1. np high cut??
    xde low cut ke??
    style ckit..
    klau ikut ak, ak rasa better pink floyd..
    simple bkn pimple..
    tp the who pn style gk..
    hurm..
    ak pn da pning da..
    nk bli la gk..
    beli, tak beli, beli, tak beli, beli, tak beli, beli, tak beli, beli....

    ReplyDelete
  2. the who la lagi gerek.
    tapi kalau ade low cut lagik smart la.

    aaa, yang beg converse germany kau tu, aku nampak budak junior pompuan pakai.
    hahahaa.

    ReplyDelete
  3. qayum: tu la aku rase 2 gerek..aku bli the who, ko bli pink floyd, saiz kite same kn..ti 2kar2 la pkai..haha

    eman: aku rse pon the who gerek, tp low cut xde, ade pon design mencarut..

    ReplyDelete
  4. beli je, better pink floyd yg low cut yg aku tnjuk tu..
    btw, kalo nk beli, beli size 10.. hehehe

    da kena nganjing dulu kot ngn kami pasal beg converse tu
    aku org frst yg nmpak dari jauh kelibat beg tu time balik class, hahaha

    ReplyDelete
  5. ah ko sbok jer.. nk beli la sendiri..

    ReplyDelete
  6. omg i want that black color! iskkkkkk. so anda silalah beli the who itu ya. terima kasih

    ReplyDelete
  7. jangan beli..yahudi buat kasut tu.belilah barangan buatan malaysia.

    ReplyDelete
  8. Encik Ain; haha..yg black tu ade design tuk pompuan tau..

    chupa chups!; bukan converse buatan malaysia ke..

    ReplyDelete
  9. design pompuan camne? i like hi-cut. selesa giler pakai. hihi. so that one will do :D

    ReplyDelete
  10. oooh really?haha aku rasa mcm bukan.

    ReplyDelete
  11. Encik ain: low cut, xingt sgt design cam ner, dh lupe.. yg lelaki prefer low cut and girls more to high cut,sedangkan design high cut for lelaki and low cut for pompuan..haha

    chupa chups: mmg bkn..haha

    ReplyDelete
  12. i think da first one would be better..
    if yg itam 2..
    nmpk cm pngawas skola la plak..
    zzzz..

    ReplyDelete
  13. lau pkai yg black tu ti jd skinhead pon boleh..haha.. thanks a bunch..

    ReplyDelete