15 July 2010

its roll and rolling again

Skang nie aku tengah kebosanan dengan rutin hidup aku yg bosan. Mane taknye cube bayangkn rutin nie:

7.00a.m: bagun mandi, siap² gi klass, sarapan
8.00a.m - 5.00 p.m: dok kat bengkel (ade keje siapkn, xde keje cari port baik punye pastu tido)
5.00p.m - 7.00 p.m: org ajk gi bersukan aku join. kalo tak sambong lik tido.
7.00 p.m - 9.00 p.m: pegi surau. (kalo tak pegi plak kang boring plak terperuk dlm bilik sorang²)
9.00 p.m - 12.00 a.m: tunggu turn nk online interner. (bile dpt online habis² pon aku update fb, nk surf web lin xtau)
12.00 a.m - 7.00 a.m: tido. mengharapkan mimpi² indah unt ceriakn hidup hari esok.

dari isnin sampai jumaat itu la rutin aku kat ILP nie.. maunye tak boring. tapi takpe la, sabar uzer lagi 6 bln jer nk bertahan.

2 comments:

  1. part pkl 7pm-9pm tu mmg ak xsangka. alhamdulillah~

    ReplyDelete
  2. ha³..tu pon kadang² jer.. ishak ngan magrib jer gi surau..waktu smyng lin xwat pon..haha

    ReplyDelete